Onze school

Arcadia

Arcadia bundelt met ingang van 1 september 2019 de besturen van 13 scholen samen zodat we dankzij deze samenwerking allemaal aan kracht winnen.

Arcadia

Ben je op zoek naar een school? Dan vind je bij Arcadia zeker je keuze. Arcadia verbindt 13 katholieke scholen. Onze Arcadiascholen bieden jou een ruime waaier van mogelijkheden aan, zowel op het niveau van het basisonderwijs als op niveau secundair onderwijs.

Arcadia groepeert negen basisscholen in de regio Aarschot, Baal, Betekom, Gelrode, Houwaart, Ourodenberg, Ramsel en Tremelo.

De scholen in de groep behouden elk hun eigen identiteit en cultuur, maar kunnen beter groeien door de meerwaarde van het gezamenlijke merk. Aan de hand van een gezamenlijke, herkenbare visie op de kwaliteit van onderwijs en een aansprekende daadkracht levert de fusie voor elke school doorslaggevende voordelen op. In financieel, professioneel en administratief opzicht maar vooral als aanlokkelijk toekomstperspectief.

Meer info over scholengroep arcadia is terug te vinden op de website.

Meer over onze school