Onze school

Ouderraad

Onze ouderraad is een groep ouders die zich vrijwillig inzet voor de school, met het welzijn van alle leerlingen voor ogen. Hier vind je nuttige info rond de werking van de ouderraad.

Ouderraad

Heb je interesse om enkele maal per schooljaar samen met een leuke groep ouders te overleggen over activiteiten van de ouderraad, de ‘werking’ van de school, … ?

Dan ben je zeker welkom om vrijblijvend een keertje aan te sluiten. Volgend schooljaar zouden wij graag van elke klas een ouder als vertegenwoordiger verwelkomen op de ouderraad. Zo kunnen we nog beter samen school maken.

fruitouder:

Zin om samen met een leuke groep ouders af en toe op woensdag voor een lekker stukje fruit voor de kinderen te zorgen? Afhankelijk van het fruit en de leeftijd van de kinderen wordt fruit gewoon uitgedeeld, geschild of in porties verdeeld. Wil je helpen als fruitouder? Dan ben je welkom in ons fijn team.

Activiteiten:

Daarnaast organiseert de ouderraad een aantal activiteiten waar alle hulp welkom is. Zo kan je een handje helpen op de Brunch, Ourodenberg Feest, het Breughelfeest, het afscheidsfeest van het 6de leerjaar, de VBO-Quiz of VBO-Bingo. Ook voor het verdelen van de kerstrozen of bij de textielinzameling kunnen we je hulp gebruiken.

Contact:

Zie je dit wel zitten? Heb je zin om ons team te versterken? Dan kan je de ouderraad steeds bereiken door een berichtje te sturen naar het ouderraad-account op smartschool. Ook via de directie kan je steeds contact opnemen met de ouderraad.

Meer over onze school