Onze school

Schoolomgeving

Hier vind je meer informatie terug over de omgeving rondom onze school: onze schoolstraat, fietsenstalling, adres...

Schoolomgeving
Schoolstraat:

Rond het begin en het einde van de schooldag wordt een groot deel van de kerkstraat afgesloten met slagbomen en wordt dit een schoolstraat. De weg is dan niet meer toegankelijk voor automobilisten. Dit wordt gedaan omdat deze straat tussen onze twee schoolgebouwen loopt. Bij het begin en het einde van de schooldag kan het hectisch worden, vandaar dat de doorgang voor auto's geweigerd wordt om de veiligheid van onze leerlingen te garanderen.

slagboom langs de kant van de herseltsesteenweg
slagboom langs de kant van de Oude Mechelsebaan

Onze school bevindt zich hier:

enkele foto's:
Image description

De linkse foto (of de eerste op smartphone) toont het gebouw waar de kleuters, het eerste en tweede leerjaar en 1 klas van het derde leerjaar les volgen.

De rechtse foto (of onderste op smartphone) toont het gebouw waar de andere klas van het derde en het volledige vierde en vijfde leerjaar les volgen. Hier kan je ook het secretariaat en de directie terugvinden (deur links naast de poort).

Fietsenstallingen:
Image description

De linkse foto (of eerste foto op smartphone) toont de fietsenstalling van de jongste leerlingen (achter het deurtje is er ook nog fietsenstalling)

De rechtse foto (of tweede foto op smartphone) toont de fietsenstalling van de oudste leerlingen. Deze bevindt zich op de speelplaats.

Meer over onze school